Kızlar bebeğim 3buçuk aylık.Havalar ısındı ama hala üşür mü diye korkuyorum.bugün ilk kez kısa kolu tişört giydirdim,içinde beyaz çıtçıtlı kısa kollu atlet vardı.altına da penye gibi uzun altlık.ama akşam yatırırken yine beyaz çıtçıtlı atletin üzerine uzun kollu tulum giydirdim üşür gece diye.ne giydirceğimi şaşırdım.bi de oğlum çok saçlı.çok terliyor, hele emerken😆sizler kısa kollulara,şorta vs başladınız mı😇🌸