mom54546 benim kızımda 15.5 aylık
tvyi kestim çok fazla izliyordu. şoka oyuncaklar gelmişti sanal marketten onları söyledim, vileda seti, çakmalı şekiller (tokmağı var) bir de top atılan yuvarlaklardan söyledim, bayağı ilgisini çekti. viledayı henüz amacına uygun kullanmıyor ama baston gibi ordan oraya götürüyor 😂
sıkılınca kek kalıbı falan verdim, oda oda dolaşıyor dolapların içine giriyor bayağı iyi gittiğimi düşünüyorum bu tvyi kesme konusunda 💃🏼
iştah ve uyku konusunda bi sıkıntımız yok çok şükür