Merhaba arkadaşlar. Bebeğimin bugüne kadar hiç sadece çişli bezini almamıştım hep az da olsa kaka yapardı. 1 haftadırartık kaka yapmaz oldu sadece çiş yapıyor 2 gün 3 gün kaka yapmıyor ama alttan gaz çıkarıyor eskiden bırt yapmazdı pek. Sizce normal mi büyüdükçe böyle mi oluyor ki?