Rainyellow Ben kendi kendime başladım yarın bir hafta olucak.
Abur cubur fast food ekmek delisi olan ben bir haftadır ağzıma sürmüyorum.
Sabahları haşlanmış yumurta ve yanında yeşil yapraklı sebzeler, peynir, domates, çay fiks yani.
Öğle yemeği olarak da akşam yemeğe ne yapıldıysa ondan yiyorum bir kase çorba veya bir tabak yemek.
Mutlaka ara öğün olmalı ama kahve ile geçiriyorum çünkü saatler geçiyor ara öğün için.
Akşam da normal yemeklerim, yoğurt su ya da ayran kapanış işte.
Bir de bu hafta 2 3 kez leslie yaptım haftam yoğundu tamamen yapamadım bence bu da etkileyecektir.
Bakalım yarın tartıya çıkacağım 🙃