MotherOfTheSun Kızım 4 ay 20 günlük çok nadir kahkaha atıyo boynundan öpünce falan oda herzaman değil can atıyorum kahkahasını duymak için ne zaman Güler
Hamide16 Benm oğlumda 4 ay 9 günlük biraz şebeklik yapınca kahkaha atıyo sizinkide yakında başlar sanırım 🙂
Limpid Evet benim kızımda 4 ay 10 günlük sesli gülmüyor sadece dinliyor bazen ses cıkarıyor normalmi oğlum daha cok ses cıkarıyor . Bebeklerim ikiz bu Arada