Purpura26 Acaba bu her bebekte oluyor mu? 2.5 aylık. Biberonla mama içerken yanaklarından akıyor. Devamlı mendil koyuyorum üstü ıslanmasın diye. Ne zaman akıtmamaya başlıyor acaba?
Ahmetinannesi668 Purpura26 biberon başlığının numarası büyük olabilir benimki de öyle yapıyordu küçük numarayı aldım
Ozge20oz Purpura26 biboronu degistirceksin canm bizde deneme yanılma ula bulduk doğru biberonu tavsiye üzerine olmuyo bebeğin ağız yapısına göre değişiyor Yani bebiş kendi seciyo biberonu🥰
Zlm Purpura26 evet bazen kızım kafasını yan tuttuğunda ben tam ağzına oturtamiyosam biberonu oluyo öyle yada içmek istemediği için ağzında tutuyo oda birimince akiyo
Purpura26 Ahmetinannesi668 Ahmetinannesi668 3 tane biberonum var. Philips avent dr brown mamajoo Yeni doğan hepsi. 2.5 aylık
Splash-Splash-Love Purpura26 Biberon değiştirin. Bu eczanelerde ve marketlerde satılan marka vardı ya wee baby onu deneyin bi de. Bakalım aynısı oluyorsa sorun biberonla değil bebeğinizin emiş tarzında olabilir ama sanmıyorum. Bence biberondandır. Lansinoh kullandık biz hala kullanıyoruz çok iyi.
Emine9642 Purpura26 Dr Brown gaz giderici biberon kullanıyorum bende ama bir damla bile akmıyor hatta biberonu cevirdigimde ucundan bile damlatmiyor oğlum emmedikce
Splash-Splash-Love Almilam_21 1 numara akıyor mu? Acaba o renkli başlık kısmı var ya. Onu değiştirseniz. Ben onu değiştirince rahatlamıştım
Splash-Splash-Love Almilam_21 Anladım yarın eczaneden alabilirsiniz ya da eşiniz alabilir. Sadece uçta satılıyor bugünlük idare edebilirsiniz umarım 🌺🌺🌺🌺