Ek gıdaya yeni geçti oğlum, elma suyu, karpuz suyu ile başladık, bir sorun yaşamadım kolunda çok hafif pütürler oldu. Yoğurt verdikten sonra daha belirgin oldu kolundaki pütürlükler. İnek sütü alerjisi olabilir mi? Başka ne gibi belirtiler olur? Yardımcı olursanız çok sevinirim