Perialper Kizlar oğlum 8 günlük oldu bugün 3.gun ama kaka yapmadı daha . çiş her saat açtığımda yapmış oluyo . Rengi açık köyü bı rencide yok ,karnı sis değil. Huysuz değil . Neden yapmadı sizce başına gelen varmı böyle ????
asliuyar Anne sütü alan bebeklerde on güne kadar normal deniyor. Fakat yine de bir doktora görünmekte fayda var diye düşünüyorum.