Herkese selamlar evdeki ankastre firinimi dukkana götüreceğim normalde aracimiz vardi esim kaza yapti 1 haftadir cikamadi benimde firina ihtiyacim var dukkanda. Esim araci bekle diyor ama pek zamanim yok bir arkadasim taksi götürür dedi götürür mu acaba biz asagi indirsek?