Kızım 26 aylık pış pış sesini gündüz açıyorum ezan sesine dışardan gelen çocuk sesi köpek sesi vs uyanır diye düşünüyorum onu da kesicem aöa bu gece bu pış pış sesini bırakıyorum telefonum bozuldu dedim tamam dedi masal okuyoruz geceleri bunların hepsi bir destek en azından birinden kurtulmak istiyorum artık desteksiz deliksiz uyuması lazım ya