Kızlar 2.5 aylığından beri salya problemimiz var.el devamlı ağzında kızımın.6aylık olacak üç gün sonra . Sağ köpek dişi çıkmıştı ama patlamamıştı henüz.şimdi de soldaki çıkmış.kontrole erken gittim doktorumuza sordum sanırım köpek dişi çıkıuor diye. o da kontrol etti evet sıkıntıları biraa bundan zorlar onu biraz dedi.ne uyku var ne bir şey kucakta huysuz mama yerken huysuz devamlı bir ağlama kendini sıkma.var mı başına gelen daha önce alt kesici dişler çıkarken bile çok huzursuz oluyorlar.bu köpek dişleri bizi mahfetti ne ypacağız şaşırdık calpol ve dentinox kullanıuoruz.daha etkili bir şey sordum dr a bu tetagil vs iyi gelir mi diye.hepsi aynı etkiyi veriyor dentinoxla devam et dedi.fakat yni beş dk on dk rahatlıyor sonra yine krizler geçiriyor acıdan ne yapıcam nolur yardım edin bacılarıım ya 🥺🤦♀️😔😔😪😪😪😪😪😪