AAltay_yuksel Kızlar 23 günlük bebeğim var , saçımı boyatmamda bir sakınca varmı sizde, emzirmiyorum sağıp veriyorum sütüde? Bi kaç interne sayfasında boyamayın sütünüze geçer gibi şeyler yazmışlar doğruluğu varmıdır?
jap AAltay_yuksel sağıp vermeniz de aynı şey sonuçta sütünüzü içiyo. Anne sütü alırken boyatmak sakıncalı
Busraata AAltay_yuksel organik boyalarla boyayabilirsiniz,hamileler bile boyuyor boyandigi ortamda o kokuyu cigerlerine çekmesin
Busraata AAltay_yuksel ben boyamiyorum dogala döndüm de boyatan çok,ve kozmetik sektöründeydim boyayabilirsin ama organik tavsiye ederim