Kızlar slm kızım 1.5 aylık normalde emiyor ama arada mama vermek durumunda kalıyorum doktor ilk dogdugunda 30 cc ver demişti ama suan onunla doymuyor o yüzden 60 veriyorum sizce fazlamı ayına gore sizler nasil yaptınız. Birde sağlık ocağı d vit kullanmamı istedi ama doktorumuz onu kullanmayın icinde bi madde var dedi ama hatırlamıyorum onun yerine nbl probiyotik yazdı sonra başka bi doktorda yine dvit kullanmamı söyledi. Herkes farklı bisi söylüyor nasil ilerlicem anlayamıyorum 😐