curly_mom Süt yapıcı diyince kuru dut hoşafı derim 👍🏼 hele ki kuru incir de katınca içine efsane 👏🏼 Bulgur, tavuk, tahin, yulaf ezmesi, süt, boll suu.. Benim sütümü arttıran diğer şeyler de bunlar 🤗 Bir de her daim emzirmek 🍀🍀
Deryasami150819 Karabay06 ayyy harfi harfine. Benimde sol göğsümün emmiyo tutamiyo mu artık neyse. Ama biz 25 gunluguz. Ben pes etmedim. Yeri geldi ağladı ağlayınca bıraktım, bi kac saniye sonra geri aldım kucağıma, pes etme. Boşta olsa emsin yutturmaya çalışan dene. Biliyorum belki bi anda çökuyorsun doyuramıyorlar psikolojisine girersin. Girme. Dene her öğün her beslenme saatinde dene. Olmadı mı diğer beslenmesinde dene. Dene. 🤍 cunku bnim sol tarafımı etmiyordu, sağ ediyordu. Bıkmadım ağladım kötü oldum çöktüm ama yapacm dedim.
Karabay06 Deryasami150819 inanırmısın göğsüme şeker bile sürüyorum dokunmuyor BİLe uykuda emziriyordum artık uykuda BİLe emmiyor ikisinide mamaya başladım mecburen
Deryasami150819 Mucizem11 bebek yarım saat emmeli daha fazla olmaz enerji kaybetmesine gerek yok. Enerji kaybederse kilo verir. Ortalama 60 ml yeterli 🌼
Prensesbella Mammamiaa_ ay aynen ya aşırı yiyorum ama boyle de olmuyor fazla kilo aldım 89 ‘dan 92 ye yukseldim yani kendimizi de kaybetmemek lazım. Ama elimizde olmuyor ben uyumayada çalışıyorum çocukları duyurunca göğüslerin o zamanda doluyor yemeyle başaramadım ben. Solgarın yorumlarına bakıp aldim fayda eder diye ama fark etmedi bazıları yazmış’“ önceden azdı şimdi goguslerim doluyor. Hatta taşıyor sürekli sagip dolaba da atıyorum” diye bende çok umutlandim ama oyle bir etki goremedim
Mammamiaa_ Prensesbella uyumak çok zor. Benim sütüm indiği gibi de akar malesef o da beni zorluyo. Bana da en iyi uyku süt yapıyo. Herşeyi denedim ben bi solgar kalmışti o da kilo olarak geri dönüyor sağolsun😅
Denizfdn cansuakyz bol su iciyorum ekmek yemiyorum dus uyku sk sk az az besleniyorum sk sk emziriyorum sütum doluyo tasiyo cnm
Toprakaren cansuakyz canm denedigim bi çay var çok güzel süt yapıyor ama benm çok ileri mastit olduğu için kanallarım tamamen tıkanmıştı süt çıkışı sağlayamadım senin mastit yeni başlamış hemen önlemini al bak bu çay aktarsam aldım ama trendyol da daha uygun cayın adı milk tea içinde yok yok ve içindeki rezene bebekte sakınlık sağlar gazını da alıcak bissuru şey var aktarda 35 tl trendyol da 20 ye gördüm ve yorumlar da super yanlız bi kaç yorumda adet günümüze varsa adetinizi getiriyor yazıyordu benm de öyle oldu hemde yoğun ama çok etkili tavsiye ederim
mlkk cansuakyz ne zamanki sütüm yetmiyor diye düşünmeyi ve stres yapmayı bıraktım o zaman sütüm kendini topladı. Ve mama vermeyi kabullendim. Elimin altında mamanın olması çocuğum aç mı kalıyor aç mı kalacak stresini alıyor o yüzden beni psikolojik olarak çok rahatlattı. Çok zor bir doğum ve sonrasında da hayatımın en zor iki ayını geçirdim sütüm kesilecek diye herşeyi yapıp içtim, solgarın b12 vitamini var bira mayalı onu bir şişebitirdim. Bence en önemlisi bunun stresini yapmamak. Bebeğin içeceği süt varsa geliyor zaten. Ben günde iki kez mama beriyorum bir sabah bir akşam aynı saatlerde iki öğünü birleştiriyor ve doymuyor ve beni de çok ypruyor o yüzden veriyprum. Regl döneminde sütüm azalıyor ozaman günde bir kaç kez veriyorum. Bir de ben göğsümü sıkıyordum sürekli sanki sıkınca daha çok süt gelecekmiş gibi. Sıkarak süt kanallarımı baskılıyormuşum bunu bilmiyordum sonra dar kıfayetler giymemeye göpsümü sıkmamaya başladım onun da etkisi oldu. i bir de sürekli sağıyordum. Sağmayı bırakmak da çok iyi geldi çünkü evet sık emzirmeliyiz ama sütün toplanmasına da fırsat bırakmalıyız. Sağınca bir de sütün miktarına takılıyor insan. Şunu öğrenince de rahatlamıştım bebek emerken de süt üretiliyor o yüzden sAğdığınızla onun içtiği bir değil. Benim bir göğsümden daha az geliypr o yüzden doktor tabsiyesiyle 15dk bir göğüs 15dk diğer göğüs emziriyorum. Tek göğüs yetmiyor benim. Gece mutlaka emziriyorum. İlk başlarda gece sağdığım sütten veriyordum. Bence gece emzirmesi de arttırdı. Benim yaptıklarım bunlar inş siz de size iyi gelen şeyleri bulursunız🤗
Pembelifiyonk cansuakyz gıda takviyelerinin dışında bestlak damla var canım. O çok iyi arttırıyormuş kardeşim kullanıyor. Deneyebilirsiniz eczaneden alıp.
zeyzy21 durununannisi__08 canım bira mayası ayrı bişey mi içecekmi yoksa sogar b12 vitaminimi kullandın fotosu varsa ekleyeblrmisşn göreyimde alayim bende sana dua ederim inş
zeynepbalci Ayse_gokce öyle yapıyorum kuzum ben çalışırken de mama alıyor gepnce emiyor iş yerinde bi kez sağabiliyorum sütümü onu da içiyo ben yokken gittiği yere kadar gidicem böyle emsin yeter ki
Bsrkk zeynepbalci merhaba, işe kaçta gidip kaçta dönüyorsunuz acaba? Bende bebeğim 6-7 aylıkken işe başlayacağımda günde 7 saat filan ayrı kalmış olacağız. süt sağmayı deniyorum başaramıyorum o yüzden gün içinde mama verirsem emmekten uzaklaşır mı diye kormuyorum 😕
Blks_bb Mucizem11 aslında soyle bebeğinin cisli bez sayısından anlayabilirsin diyip doymadigini ve kilo alımından bende bir durr meme artı mama gittim sonra inat ettim sadece meme artık çok zorlandım 3.5 litre su içtim karnım combur combur olmuştu gerçi günde bir defa 30 ml mama senin sütünü çok etkilemez
Denizzz88 cansuakyz ilk başta benimde taş gibiydi şimdi 5 aylık oğlum 2 aydır memeler yumuşacık ama kilo alımı ve bez sayısı iyi olduğu için azalmamış sütüm. Ben promalt içeceklerden içiyorum faydasını gördüm her gün 1 tane. Bide alerjimiz başlamadan önce tahin helvası yerdim çok oda etki ediyordu artık yiyemiyorum onu ☹
Beyhanumut cansuakyz benim stresten üzüntüden bir haftalıkken bom boş oldu göğüslerim mama vermeye başladım sonra kendi kendime düşündüm kim için üzülüp sterse giriyom hepsini hayatimdan çıkardım sütüm yetmiyor ama şükür az çok emiyor sters sütü kesen ilk şey
cansuakyz Beyhanumut stres yapmıyorum aslında ama son 1 2 haftadır böyle ara ara lekelemeyin yaşıyorum ondan mı acsba
asliuyar 2042 kendi anne olmamasına rağmen evlat edindiği bebeği emzirerek süt üreten insanlar varmış. Bence biz bi yerlerde hata yaparak süt üretimimizi bozuyoruz. Benim sütümün en başta lohusa stresinden üzüntüsünden azaldığını düşünüyorum. Çünkü yemiyordum uyumuyordum sürekli ağlıyordum. Böyle çeşitli hikayeler olabilir. Moral bakım önemli 👍🏻