Deleted12 öncelikle itici kelimeler kullanan sensin onu bil de .. herkes sana tepki vermiş bana değil bunu da bil .. Bebekler isterse 1 günlük olsun üşütüp hasta olabilir bunda bu kadar şaşıracak ne var onu anlayamadım bu şekilde sanki olağanüstü bişey olmuş gibi burdaki annenin morelini bozmaya da hakkın yok .. Bebeklerin hasta olması çok üzücü bisey olsa da hastalıklara karşı savaşarak güçlü bir bağışıklık sistemi oluştururlar .. Bundan sonra annesi daha dikkatli olur bir daha tekrarlamaz inşallah