Hanımlar merhaba bebeğim 2 aylık . Uzun zamandır birşeyler isterken bulunduğu yerden rahatsız olunca kaldırılmak istediğinde hızlı hızlı nefes alıp veriyor . Kısacası beyfendi rahatsız olduğunda bu yaşta bize istediğini yaptırmak istediğinde böyle yapıyor .Çocuk doktoruna 1 aylık kontrolümüzde sorduğumuzda bazen bebeklerin yaptığını söyledi . Uyurken ve meme emdiğinde yapmadığından morarma tarzında birşey olmadığından sıkıntı yok dedi . Kalp atışlarını da dinledi . Ama bu sorun hala devam ediyor bizde 2 aylık kontrolünde soracağım tekrar ama sizde de aynı durumu yaşayan var mı