Bu başlığı atıyorum mazur görün ama gerçekten artık çok yoruldum..Kızım 8 aylık olacak ek gıdaya geçtik.Çorba vs içiyor sonra tekrar emmek istiyor. neredeyse sürekli emiyor.saat değil 15 dk da bir emmek istiyor.Dışarı çıkmalarımız bir saatten fazla olmuyor.Dışarda da sürekli emmek istiyor bukez çok zorlanıyorum ve kucağımda uyuyakalıyor.Gece uykularına da emerek uyuyor.Gece en az 5 defa kalkıyor emmeye bikaç defa desteksiz uyutmaya çalıştım fakat ben pes ettim.saa 7 den beri uyutmaya çalışıyorım emiyo beş dk dalıyo bırakıyor.Beşikte değil,yanımda yatmak istiyor.Çok yoruldum.Üzerime sürekli gömlek gitmek zorunda kalıyorum sosyal hayatım kalmadı.önerisi olan anneler cevaplarınızı bekliyorum.