Prenses_annesi22 Kbrozmn ben kullandm memnunum tabı artık oturuyor kızım kendı duruyor bızdekı sdce 1 ay kullandık
Serrateacher_67 Kbrozmn Ben çok memnun kaldım canım. Oyuncakları ile daha rahat oynuyor oturduğu için. Hatta arkadaşımın bebeği şimdi 7.5 aylık ve yavaş yavas kendi kendine oturmaya başladı bile. Bebeyatmaz mı almayı düşünüyorsun? Bendeki ondan
Mammerve Kbrozmn bir iki ay kullandım toplasan 6,7 kez oturmuştur, sonra oturuyor kendisi zaten çok gerekli bir şey olduğunu düşünmüyorum ki onun içinde 5-10 dk duruyor ancak