Forumun tatlı anneleri sizlere bir şey danışmak istiyorum. Kızım 9 ayına yaklaştı ve alttan bir diş bize merhaba dedi hemde ısıracak kadar 🌸 Yanındaki diş de patladi ve üst damak da patlamış, gümbür gümbür geliyorlar anlayacağınız. Kızım prematüre doğdu ve doğduğundan beri emzik tutan bir bebekti. Damaklı da emdi damaksiz da emdi ucuz da emdi pahalida vs. Kızım emzikle çok sakin bebekti lakin 1 haftadır emzik reddediyor. Emzikleri eskidi diye yenisini aldım türlü türlü markalarin hiç birini istemiyor diliyle itiyor. Acaba ağzında yara olabilir mi? Diş çıkarma döneminde başına böyle bir şey gelen tatlış bir anne var mı? Biliyorum yargılayan çok olacak ilerde bıraktırmak için uğraşacaksin biraz zorlama diyende olacak ama ben atanmayı bekleyen bir öğretmenim kpss çalışıyorum evde. Kızım emzikli ve sakinken çok rahatça çalışıyordum ama emzik bıraktığından beri canımı okuyor Minnoş ama sonuçta bende onun hayatı kurtulsun diye çalışıyorum. Uzun lafın kısası YARDIM LÜTFEN 🥰