NNeslihaNN
[bilinmeyen] çok geçmiş olsun 😔Rabbim şifa versin inşallah hemencik
Pembelianne
[bilinmeyen] çok gecmis olsun . Bizde 2.5 aylıgız 2 de vurulsuk birde 5. Ayda vurulacağiz arada 3 ay olması yeterli dedi dr 2.ayda yaptı sizde neden 3. Ayı bekledi acaba
Pembelianne
[bilinmeyen] insallah Rabbim sifa versin hemen miniğe cok gecmis olsun
Meray
Rota olduğunu nasıl anladı kaka tahlili mi yaptı?
Zeliha
[bilinmeyen] 2 ay 10gunluk bebegim ayin 28de yaptrcam
Meray
Rota virüsü tuvaletlerden falan bulaşır nasıl bulaşmış ki 2 aylık çocuğa. Geçmiş olsun miniğe umarım kolay atlatır
Eagil
[bilinmeyen] merhaba bebegim 2.5 aylik suan sizinle ayni durumdayım kakasi mukuslu die tahlil yapildi pozitif cikti . Surec nasil isledi sizde kendiliginden iyilestimi asi yaptirdiniz mi birde ben suan hasta oldugu icin asi agir gelebilir diye duydum