Elleme sakın canım o anneden sütle gecen hormonlardan dolayı oluo oynanırsa iltihap olabilir kendiligınden gecicektir korkulcak bsy degil dogal bi durum. Aynı sekılde yine sıtle gecen hormonlardan kız bebişlerde pembemsi kan da gorulebilir bezinde bu da normal gorursenız korkmayın😊 genelde ilk gunlerde olur zaten