Kızım 4 ay 23 günlük sürekli mızmız ağlıyor hiçbir şeyden memnun değil meme reddi yapıyor sakin yada uykuluyken rahatça emiyor ağlama krizi tuttuğunda illa kucakta ve ayakta durcaz başka türlü sakinleşmiyor artık sinirimw hâkim olamıyorum yaklaşık 2 haftadır böyle yada daha fazladır. Bu 4.ay atağı mı yoksa 5.ay mı?