Bademse yaaa doğum yapalı 7,5 ay oldu aynı dertten ben de muzdaribim, bu hafta ortopediye muayene olacağım 🥲dizimin etrafında bir şey var sanki kasılıyor, sızlıyor ne merdiven inebiliyorum ne çıkabiliyorum. Hatta dizimin arkasında bir damar var o gerdiriyor gibi.