Kzbnnzmkrm canım batikon al sürekli sargı beziyle bastır anestol krem al her yanmada her wc sonrası sürekli sür ben öyle çözüm bulmuştım tabi 15 gün falan sürdü vende oturamıyodm sağa doğru dikişlerim sola doğru oturuyodum seke seke yürüyodum 3 dikişim vardı 🙈 çok ayakta kalmamaya üşütmemeye dikkat et çünkü ağrı yapıyot şuan 6 ay oldu hiç bişeycik hissetmiyorum ☺️ Çoook geçmiş olsun bebişinizle sağlıklı günler🌸🌸🌸