Gazdır o bence. Hani nasıl desem deliği çok küçük olduğu için gaz baskı uyguluyor ve canı yanıyor çıkaramadığı için. Kaka ishalse çıkar zaten. Benim bebiş şuan 4.5 aylık hala olur ama haftada 1 e falan düştü artık yok da sayılır çok şükür. Ben şu şekilde çözdüm olayı anneler, kulak çubuğunu aldım pamuklu çubuğu, batırdım zeytinyağına ve biraz oraya sürdüm iç kısıma gelecek şekilde de. Sonra gaz masajı oluyor ya bacakları karına itme, o şekilde biraz biraz bastırdım hem kaka hem gaz çıkarıyor bu şekilde. Denemenizi tavsiye ederim.