YigtnAnnesi TalentedMom evet evet yeni doğan gibi hep uyanıyor iki saatte bir seninkide öyle öyle mi vallaha kafayı yiycem😵
Si_se_ta_be YigtnAnnesi Tam şuan aynısını yaşıyorum su istedi biberonda vardı biraz verdim içti yine istedi kalktım ağladı bebekte uyandı halasindan istedim o getirdi diye ağladı içmedi sabahtan beri ağlıyor.
Si_se_ta_be YigtnAnnesi Aynen öyle bizimki daha şiddetli bağırmalar kendini yere atmalar bazen bu duruma çok sinirleniyorum gerçekten.
Deniiz YigtnAnnesi gece emziriyorsan bırakman gerekir gece beslemeyi. Benim kızım çok fazla uyanıyordu çok şükür emzirmeyi bırakınca rahat rahat uyuyor artık