Merhaba oglum tam 2 yasinda. Kaka yaptigi zaman kaka yapti diyor gelio aoyluyor. Ama bazen yapmadiginda da gelio soyluyor bakiyoruz yapmamis. Bezini degistircem mesela son kez cis yap diyorum yapiyor. Bezini cikarinca bazen lazimliga oturturuyorum cis yap derim yapar. Ama cisini tutmayi biliyor mu onu bilmiyorum. Kaka yap deyince yapmiyor henuz. Simdi ben nasil bi yol izlemeliyim yardimci olabilcek biri var mi??