Kesici Yarın 11. Yılımız, her türlü kutlama ve öneriye açığım ne olur yardımcı olun, çoğu şeyi yaptım belki farklı bir fikir çıkar
Secuuss Kesici annemler bana 18 yasımda süpriz yapmıslardı bebeklikten 18 yasıma kdr olan gotoları slayt yapıp projeksiyon ayarlayıp orda izletmişlerdi böle bişe olabilir belki
Uzaymekiii Kesici en son iş yerindeki masasına aile fotomuzu yaptırdım sosyopixten 12 yıl birliktelik 5 yıl evlilik olunca tükeniyor insan😂 akşam için de güzel bi mekanda yemek tamam bitti gitti işte🤷🏻♀️😂
Poyrazzz01 Farklidan ziyade ben genelde kullanabilcegi şeyler almayı severim mesela güzel kışlık bir eşofman takımı