1Zeynoli _Evlat_kokuSu_ Ben bir sürü para verip bambu kahvaltı takımı aldım. Elde de yikasan makinede de yikasan su degdikce bir bir çatlayıp kırıldı. Çöp oldu koca takım.
Hiranur2010 _Evlat_kokuSu_ canım mesela abuz dolabına koysan o bambular şişiyor siz hangi takımı beğenmiştiniz görsel atar misiniz. Birde bambu yikamasi felsn bir dert ya
Seherbgs _Evlat_kokuSu_ benim aynı bu 6lıdan var ve gayet memnunum günlük güzel oluyo kalanıda kapagını kapatıp dolaba atıyorum hiç sıkıntı olmuyor
Aybukemm _Evlat_kokuSu_ ben kullanıyorum bundan ama kapaklarından memnun değilim yıkadıkça şişti çatladı çerezlik olarak kullanıyorum artık kapakları çöp oldu
Mom73727 _Evlat_kokuSu_ aynısından kullanıyorum hakiki bambu 150₺ aldım hiçbir sıkıntı yaşamadım 50₺100 ₺ var onlar iyi değil malesf
Se26es _Evlat_kokuSu_ valla ben 25₺ ye aldim 2 senedir kullaniyorum bunlardan, makineye de atiyorum surekli hic bisey olmadi 😂😂
_Evlat_kokuSu_ Seherbgs ne zamandır kullanıyor sunuz kimi uzun süreli kullanımda bambularn catladigindan kırıldığından şikayet Ci de aklım karıştı
Seherbgs _Evlat_kokuSu_ 2 senedir kullanıyorum ve bambu ürünlerimde çok fazla. Henüz kırılma çatlama olmadı . kaliteden kaliteye değiştiğini düşünüyorum
Seherbgs _Evlat_kokuSu_ Tediden almıştım çeyizime. Ama süreklide kirlenmiyor zaten elde yıkıyorum yıkadığım gibide kuruluyorum hemen uzun ömürlü olsun diye bu kadar 🙂
_Evlat_kokuSu_ Mom73727 Evet bnde iyi birşey almak istiyorum böyle sorunlar la karsilasmamak için ama inşallah iyi para verip de elimde de kalmaz 😊