Erkeklerannesi sadece emzir arada doysun diye mama ver ama emzir o sütte çok önemli benimde öyleydi sezeryan oldum hastahenede bebegim aglamaktan helak olmuştu meger doymamıs bi kaç gün mama artı meme yaptım bir hafta içinde doldu hatta boşaltma ihtiyacı duyuyodum düşünki sagdıgımda bi biberon doluyodu şimdi iki aylık normal düzeyde önce az sonra çok fazla bir iki ay içinde de taşacak kadar değil ama bebegin tam doyacak kadar çıkıcak görürsün canım ben tecrübe ettim