Bebegimm1 Deletedmom_101 gazdan dolayi karni guruldar gazı cikmadigi icinde surekli emmek yemek yemek ister
Serenaycaner Deletedmom_101 gaz sancısı varda ondan karnı guruldar ve hep emmek ister emerken acı çekermiş gibi oluyo mu
Bebegimm1 Deletedmom_101 yukardan assagi daire seklinde ovalayin sonra hafif pıt pıt vurun yuz ustu yastiga yatirip sirtini ovalayın öyle de cıkar bi deneyin
Serenaycaner Deletedmom_101 ahh kuzum ya kıyamam benim oğlumda öyleydi işte doktoruna anlat inşallah kolik bir bebek değildir çünkü benimkinin de 30 günden sonra oldu bütün belirtiler sonra doktor kolik bir bebek olduğunu söyledi şuan 2 buçuk aylığız hala devam
duyguanne Dr nuzla görüşün bizim de öyleydi aç mı acaba moduna girmiştim laktoz intorelansı çıktı sindirme güçlüğü çekiyormuş çocuk gaz sorunu gibi yani
Kuzusuannesi duyguanne nasıl bir tedavi uyguladınız acaba benim de şüphelerim o yönde aydinlatirsaniz sevinirim….
Deletedmom_101 Üşütmüştür ondan karnı gurulduyor diyorlar da evden hatta odadan dışarı çıkmıyorum nasıl üşütücem bilmiyorum
Deletedmom_101 Serenaycaner mesaj attım bakalım yarın döner herhalde doktora gittim geldim ertesi gün ağlama krizine girdi anlamadım bende
Elifatm1 Serenaycaner aynı bizimde öyle 1 aylikken başladı 2 buçuk olduk hala devam ediyor hem bebegim acı çekiyor hemde ben ne zaman geçecek bilmiyorum
Serenaycaner İnşallah değildir çünkü bebek içinde sizin içinde çok zor bir dönem ağlama krizleri acı çekmesi bizimki emmedi mama veriyorum mamasını değiştirdik bakalım nasıl olucak
Deletedmom_101 Serenaycaner bizimki sürekli emiyor emdiği için sürekli de gazı oluyor o ağlıyor bende sinirden deliriyorum elimden bişey gelmiyor diye
Deletedmom_101 Bebegimm1 yapıyorum canım bacaklarını karnına doğru cekiyorum hareket ettiriyorum herşeyi yapıyorum