Eliffffffff Kızım 9 aylık. Bugün lcw, e bebek e gittim. Ya şöyle kalın, sıcacık tutan bir alt bulamadım evde giymesi için. Hep ince şeyler var. Onlardan evde de var zaten. Hiçbir şey alamadan geri döndüm. Nerelerde bulabilirim acaba? Bu arada ev 22, 23 derece
Dorukmustafa Eliffffffff ben pazarda buldum dediğiniz gibi kalın içi polarlı bir şey mağazalarda bulamadım
aziz_sevara Eliffffffff welsoft veya kadife alabilirsiniz sıcak tutar ve kızınız emekliyor sa çok da kalın giydirmenize gerek yok çok hareketli zamanı zaten terler.
2prematureannesi Eliffffffff kışlık tarzı kalın şeyler mağazalarda pek bulunmaz genelde triko tarzı kışlık şeyler vardır pazarda bulursun anca ben oğluma bebekliginden beri çoğu yazlık kışlık şeylerini pazardan alıyorum
aziz_sevara Eliffffffff bu uşuduğu anlamına gelmez sırtı ve anlığına bakın her zaman. Çok sıcak giydirirseniz de sonra azıcık rüzgar da bile hastalanacak. Normal giydirin her zaman.
Yagmuurr Eliffffffff bakın ben bunların hepsini instagramda ki bebek sayfalarından aldım hem sıcacık hemde kaliteliler
kahvela Eliffffffff defactoda gördüm ben takım şeklinde içi şardonlu oluyor. Bende çok arayıp bulamamıştım ama şimdi internetten sipariş vericem. Trendyoldan bakabilirsiniz zaten kıyafetlerin içini de göstermiş ince mi kalın mı anlaşılıyor
Uzaymekiii Eliffffffff hm nin içi muflonlu taytları var biraz pahalı normalde ama şu ara %50 indirim vardı belki onlar da girmiştir indirime hem eve hem dışarısı için sıcak tutuyor güzel👍🏽 Bir de cigit e bakın derim orada da güzel şeyler oluyor😌
Zehramine @Eliffffffff çok kalın polarlı şeyleri sevmiyorum pamuklu orta kalınlıkta olsun yeterli terletiyor çünkü polarlar. Ama civilde vardı bakabilirsiniz ebebekte de gördüm tek polarlı altlar hellobaby idi sanırım