Arkadaslar merhaba, bebegim 4 ay 5 günlük sadece anne sütüyle besleniyor. Bu zamana kadar fazlaca süt ve süt ürünleri tükettim böyle bir sorunla karsılasmadık. Gecen hafta bebegim gece uyurken sürekli gazlanmaya basladı 2 gece böyle sürdü yeşil ve mukuslu kaka yapti. Doktora sordum süt alerjisi olabilir, kakasında hic kan gördün mü dedi o zamana kadar görmemistim. Süt ve süt ürünleri azalt dedi. Azalttım bende, bugun kakasında hafif kan vardı kılcar damar gibi minik. Doktora sordugumda süt alerjisi, zaten süphelenmistim dedi. Simdi tamamen süt ve süt ürünlerini kestim. 6.aya kadar tüketmeyecegim.
Bebeginde süt alerjisi olan anneler, gecici bir durum mu acaba bu? Ya da aynı durumla karsılasıp süt alerjisi cıkmayan bebekler oldu mu acaba?