AliKuzey12 Kızlar ya dünden beri gözümde sürekli kanlanma var birde kaşınıyo, bide sürekli çapak cıkartıyo kendi kendine anlamıs değilim sürekli çapak temizliyorum, sarece solgözümde var , arpacıkcıkıyo desem çıkınt yok cok kaşınıyor yaşayan var mı lütfen
Eliffffffff AliKuzey12 Enfeksiyon kapmış. Benim de bir gözüm öyle olmuştu. Sonra farkında olmadan parmağımı enfeksiyonlu gözüme değdirip diğer gözüme değdirmişim. İkisi de enfeksiyonlu olmuştu. Damlayla birkaç günde geçti
AliKuzey12 Eliffffffff hangi doktora gitmem gerekiyo yda acile gitsem verirler mi damla siz hangi damlayı kullanmıstınız neler yaptınız