Masal34 Göğüslerin süt dolduğu için sızlıyor canım, bende de oluyordu ilk zamanlar. Ilık duşla masaj yapabilirsin. Dikişlere gelince, ben de sezeryanlıyım, evet ağrı tabi ki oluyor ama sanırım acı eşiğine bağlı bir şey bu. Ben doğumun ertesi günü bile gayet iyiydim, ayaktaydım hep. Eğer dikişlerinizde ya da ameliyatınızda ekstra bir sorun yoksa ağrıların durumu tamamen acı eşiğinizle ilgili.