Kızlar sma mama kullananınız var mı bebeğim için mama desteği yapıyoruz Hipp kullanıyorum ama çocuk haftada bir kaka yapıyıe o kıvrandıkça bende kıvranıyorum bunun hakkında güzel yorumlar okudum bu arada doktorumuz mama kullanma taraftarı değil sordum ama cevaplamadı emzirin süt gelir diyor ama bebeğim katıla katıla aglıyor yetmiyor süt ve ben çok kötü bi duruma giriyorum o yüzden yazmak istedim deneyenleriniz vardır diye 🙏