Merhabalar. Bebeğim yaklaşık 3 haftadır hasta ve gittiğimiz hastanelerden randıman alamadık. Bebeğimin hastalığı ilerlemeye başladı ve ateşi şu an 39. Bana acil onerebileceginiz su hastanenin çocuk doktorları çok bilgili diyebileceğiniz bı hastane var mı rica ediyorum