Kızlar Ağrı’dan yazıyorum burası çok soğuk oluyor malum . Geceleyin uyku tulumu giydirmeye başladım ama gündüzler de soğuk oluyor nasıl giydirmem gerekiyor? Bir odamızı sıcak tutuyoruz her zaman ama alan
Kısıtlı olunca canı sıkılıyor dolaşmak istiyor napacağımı şimdiden şaşırdım .