Baharsahin bende normal doğumdan sonra oluştu hemde baya 5 tane büyük memecik doktora gittim anestol madecassol redekain ve 2 tane daha verdi hatirlamiorum ismini sıcak suya otur dedi günde 2 kere ve sonrasında bildiğimiz pudra şekerini o bölgeye sur dedi nedenini sordum içindeki iltihabı cekiomus ve baya da etkili deneyin derim pudra şekerini sürdükten sonra en az bir saat yüzükoyun uzanmaniz lazım birkaç güne gecio ben ekstradan papatya çayı iciodum iyi gelio o da ve sindirim sistemi düzenleme için doktor bitkisel bekunis vermişti ben emziriom die nadir kullandım ama hergun bir çay kaşığı kimyon içtim o da sindirimi duzenlio yavaş yavaş toparladım sarı kantaron özlü krem var 40 TL’ye aktarda satilio o da çok iyi ağrı kesio ben 2 hafta çektiğim için yaomadigim bişi kalmadı sizinle de paylaşım dedim açısı çok kötü çeken bilir belki yardımcı olurum ☺️☺️geçmiş olsun