Merhabalar sevgili anneler kızımın ense kısmında isilik tarzında birşey çıkmıştı kaşıya kaşıya kanattı acile götürdük krem verildi geçmedi dün cildiye doktoruna götürdük alores şurup verdi ve krem verdi kortizonlu 5 gün civarı kullanıcaz dün ilk şurubu verdik gece tuvaletini yaptı.. sarı içinde siyah siyah ufak ufak biseyler vardı 7 aylık bebeğim bu arada neden olmuş olabilir sizce bilen anneler varmı teşekkür ederim