Suzitosuzi sen çok iyi anlamışsın sana yeter o kadarı. Emin ol senden daha dikkatliyim bu konuda biberon da verdim emzikte. Kafanızda bi meme reddi oluşmuş illa olacak. Bebek 3 aydan sonra ne kadar edeceğini biliyor. Tokluk hissiyle ne alakası var emziğin. Kafan baya iyi çalışıyor.