Aylizzz Biontech asidan olduktan ne kadar sure sonra emzirdiniz 1 ilk dozumda bisy demediler hemen emzirdim 2. Dozda 4 saat emzirme dediler cok sasirdim ilkinde emzirdim cunku 🥴🥴
AAsyaa Aylizzz ya bi sakıncası yok bebekte bağısıklık kazanıyor fln deniliyor ama uzun vadede bizde bile nasıl tepki vereceği belli değilken ben 24 saat emzirmedim yani belki gerek yoktu ama ben böyle daha rahat ettim
Melzey12 Aylizzz ben özellikle doktoruna sordum emzirme dediler napayım diye doktoru emzir bişey olmaz mutlaka ol aşılarını dedi. İki doz da hiç kesmedim emzirmeyi bi sıkıntı yaşamadık şükür.