Ben daha önce aptamilden bebelac gold’a geçmiştim fakat bebeğime aşırı gaz yaptı ve kakasını yapamıyordu. Ben ya sma yada similac’a geçmek istiyorum. Ama tekrar aynı sorunlarla karşılaşır mıyım bilmiyorum? Aptamil güzel ama aşırı köpürüyor. Aptamilden sma yada similac’a geçen var mı memnun musunuz? Bu arada bebeğim 2 aylık