Selam güzel anneler bir sorum olacaktı 8 ay önce safra kesesi ameliyatı oldum ve iki gündür inanılmaz ağrım var sanki yeni ameliyat olmuşum gibi midem ve safra kesesi yeri ağlıyorum resmen üşütmüssün deseniz iki üç gündür kendimi çok üşüttüm ondan mı sizce bişey olmasından korkuyorum aranızda bu durumu yaşayan varmı yardımcı olun lütfen 😥