Zeynep11 çok memnun kaldım genel anestesi oldum bide acil olarak yapıştırma dikiş çok iyi baktilarda 4 gün kaldım hastanede temizliği de çok iyidi boşa para verme özele ama istek üzerine sanırım sezeryan yapmıyorlar diye biliyorum devlette bende yapmadılar tanıdık dr vardı o doktor ayarlamıştı ama nasip olmadı acil olarak sezeryana aldilar