MinnakAras Bende kullandım canım hatta doktorumuz biogaia diye bi gaz damlamız vardi onu kullanıyorum dedim onun hemen ardından nurse damlasını vermem gerektiğini söylemişti. Ama bir tavsiyede bulunayım canım eğer çok gazliysa kimyon kaynat iç , alışkanlık haline getir kaynat kaynat iç ben günde 3-4 kupa içiyordum içemedigim zaman küçük bi parca ekmegin arasına kimyon koy ve ye faydasını göreceksin inşallah