oykus herşey süt emzirmek değil benimkisi hiç emmedi meme reddi yaptı başta bende çok üzülmüştüm hatta doktora ağlamaklı biz mama veriyoruz mecburen demiştim doktor bi kızdı ee ne var bunda zehir mi veriyorsun ver tabi mama, önemli olan çocuk doysun mutlu olsun demişti. annelik o kadar uzun bir yol ki bu kaygıların aklına bile gelmeyecek benim bebeğim 8 aylık oldu ona yakın olmak, onunla oynaman hep iletişim halinde olman ağladığında bağırdığında sabretmen hepsi senin çocuğuna yaklaştıracak önemli şeyler rahat ol lütfen üzülme