Kizlar benim bebis 2 3 haftadir su gibi ishal arada sumuksu sekilde parcalar var hep tasiyor ve kusma var ates yoo
Ben bugune kadar kusmayi normal goruyordum cok emiyor galiba taşiyor mide diyordum ama bu ishalde gecmiyor uzun suredir size resimle anlatmak istiyorum bok pacalardan akiyor derler ya aha o bu iste valla damla damla banyoya goturdum 😂 ya bu nedir internette baktim rota virusu ,usutme vs diyor hastanelik bi durummu ben bisey yapabilirmiyim 🙄 