yavrukussss 7 haftalık. Geçen hafta kalp atışını duydum. Rabbim her ikisine de sağlık versin. Ben yiyorum elimden geldiğince. Yalnız hamile kalmadan da kendime iyi bakıyordum. Ben bir anne olarak elimden ne geliyorsa evlatlarım için yapmaya hazırım. Tandem emzirmeye de varım. İnşallah kesmek zorunda kalmam. Kayınvalidem de kötülüğünden değil. Eskiler öyle öğretmiş öyle diyor. Kendisi dominant bir karakter karışmadan edemiyor 😅