Cigdemce Bence iyi yapıyosunuz bu bebekler zaten günü geldiğinde hersey tüketecekler bıraksınlarda bari şimdi ne kadar koruyabilirsek koruyalım bişilerden hele ki şeker 2 yaşına kadar tüketilmesi pek önerilmeyen bişi, benim oğlum 17 aylık daha rafine şekerle tanışmadı. Siz bildiğinizi yapın kimseye de kulak asmayın 🌸